äckligt varm sommardag


Okej, hela min dag började inte med att jag vaknade. Jag var redan vaken, kunde inte somna för ens klockan 4 på morgonen. Det var fint ljus ute, så jag kunde inte låta bli att fota.
4 o'clock in the morning
Sedan somnade jag äntligen. Vaknade klockan tio ungefär, någonstans måste man börja dagen annars vänder man på dygnet och det vill jag inte.
snygga tights
Vid lunchtid var jag redan ute i trapphuset. Tygskorna kommer från H&M.
hellu
Ut, för att promenera, liten outfit bild. Skjorta är pappas, tights från Monki's rea och ett par röda shorts under som inte syns, från Vero Moda.
sommar
Det var för varmt ute, man kunde inte fota ordentligt, det blev för ljust.
sommar
Jag var ute ungefär en och en halvtimme, kom hem äckligt svettig och varm och åt lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar