try to put my fingers on it, but I can't.

possession
Okej, jag ska erkänna att jag är inte på världens bästa humör just nu. Det finns inte heller någon riktig orsak till detta. Kanske för jag hade världens onödiga skoldag hittills, sett filmen 14 Suger på förmiddagen och hela eftermiddagen pratat om den där skitfilmen i flera timmar och jag tänker, visst frågor om ungdomar, drickande med mera, men hallå! Låt oss inte lära oss på det här sättet. Filmen var ren skånska (förlåt mig) och jag förstod bara halvt om vad de sa i filmen och det hela var en typisk svensk ungdomsfilm. Till och med Hipp Hipp Hora hade varit bättre, usch. Sen måste jag springa runt i halva stan för att hitta något jag inte vet jag ska hitta (låter ganska sjukt...) och jag har varit irriterad på allt och alla. That's it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar