try walking in my shoes

Image and video hosting by TinyPic
Det här är mina nya par skor. Jag fick dem i början av juli av min mamma och tänkte att det var dags att visa upp i bloggen! Min mamma och jag var i Stockholms Stadsmission och min käre mor fick syn på dessa. Prövade, passade perfekt! Så jag ska börja använda dem i sensommar och början av hösten. Min mamma var så snäll och köpte sen dem för 300 kr. Funderade förut att spraya klackarna silver, men jag avstår nu nog med idén...
Idag är det förövrigt augustis gråaste dag någonsin, vilket är raka motsatsen till igår:
vackert väder
Sedan läste jag i min gamla loggbok från dagis, när ens dagisfröken skrev om mig som en dagbok (inte bara om mig, utan alla barnen också) hur det går för mig på dagis...
läsa
...och jag hittade det här:
dagis
Favoriten! Jill är då jag, Mustafa var en av mina bästa vänner på dagis. År 2000 var jag tre år gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar