ute på stan!

Fortune Cookie
Mamma och jag började dagen med att åka till stan. Vi köpte Lady Gaga's Fame Monster skiva och en lyckokaka till mig.
Cheesecake!!
Sedan gick vi runt ganska mycket och fyndade saker och ting. Vi tog en fika i Café Saturnus, det här är den godaste Cheesecake:n jag har ätit i hela mitt liv. Gå dit! Allt är så gott, nästa gång ska jag ta Stockholms största kanelbulle där. :)
kafé
Det här är min goda och vackra kaffe latte.
golv
Jag gillade starkt golvet, mamma sa att hon tänkte på pärlplattor när hon ser det. Håller med henne... ^^
golv
Rönnels
...vi tog sedan oss till Rönnells Antikvariat och fyndade!
Rönnels
Jag tjuvkikade litegrann.
En Geishas Memoarer + Phantom of the Opera
när jag kom hem hade jag bland annat köpt En Geishas Memoarer för 20 kr och Fantomen på Operan för 40 kr från Myrorna. Nu har jag ont i fötterna och så planerar jag att göra om bloggdesignen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar