kletiga bullar


Photobucket
Kiki's Delivery Service
Photobucket
Haj haj, idag vaknade jag efter en mardröm som var lite skruvad. Var lite halvsovande/halvvaken till ungefär tio eller så. Klockan 12.15 kom Emma för att äta lunch hemma hos mig och en halvtimme efter det började vi baka vaniljbullar från boken Sju Sorters Kakor. Runt halv två kom Sebbe och hjälpte till med bakningen genom att slicka upp vaniljen ur kastrullen, haha. Nä, han hjälpte också till lite :)
Något efter två var bullarna färdiga, det blev ingen bild på bullarna för de blev ganska populära och vi åt upp dem på direkten, mums! Medan vi käkade på bullar tittade vi på film, Kiki's Expressbud (hm, jag undrar hur många gånger jag har sett den...?) och sen pratade vi. Klockan fem skulle Sebbe iväg, jag och Emma gick in på Stardoll! Stardoll, hahaha!
Har typ inte varit inne där sen, ja, jag vet inte? Kollade runt lite och rätta till min gamla, dåliga engelska (pinsamt värre, Emma och jag skrattade åt mina texter, jag gick faktiskt i femman när jag skrev dem) och jag loggade snabbt ut igen för jag inte orkade mer. Emma gick, mamma kom.
Första bilden är miss GaGa som Cruella de Vil, andra bilden är från filmen Interview with the Vampire (vill se vill se vill se!) och sen har ni mig. Trevlans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar