Dag 6 - Min dag
crazy
Min dag var tråkig. Det har inte hänt någonting speciellt.
Jag vaknade runt tio och låg kvar i min säng och läste till halv tolv. Gick upp sedan för att äta frukost/brunch, tog sedan ett bad och tvättade mitt hår.
Något över klockan två var jag utanför dörren och promenerade runt Södermalms typiska secondhandkvarter. Tror att jag traska omkring i minst en timme i små butiker där, sedan promenerade jag till Skrapan och vidare till tunnelbanan och åkte till Odenplan. (Fortfarande utan något fynd.)
Jag kände mig som en levande zombie när jag gick runt på Odenplan bland massor av butiker och försökte hitta något som jag gillar, men icke. Ni kan inte gissa hur shoppingsugen jag var i förmiddags men det var helt bortsuddat när jag satt på 53:an hemåt.
Sen dess har jag typ sytt lite, ätit middag och försökt läsa en bok jag måste läsa.

Jag förstår inte vad som är problemet, böcker jag måste läsa vill jag inte läsa fast det verkar vara en bra bok.

En till sak, varför känns år 2008 närmare än år 2009...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar