Gosskörskonsert med Elin

baking muffins
Elin kom hem till mig idag. Vi hade tänkt baka bärmuffins, fina, söta, små muffins.
Elin baking
Elin ovan. Det blev mer stressbak. Nästa gång ska jag tänka på att inte stressbaka, annars blir inte resultatet bra.
Elin cleaning
Även snabbt städa lite smått, innan vi gick vidare. Muffinsen tog vi med oss, de blev inte vackra så ni får ingen bild på dem. Elin agerade modell till städningen.
Gosskören
Till Morsdag-konsert, eller Vårkonsert av Adolf Fredriks Gosskör i Adolf Fredriks Kyrka. Den sista konserten för Gosskören den här terminen. (Jag var lite arg för att en mikrofonstång stod i vägen för mina bilder...) Muffinsen åt några basar och tenorer upp innan konserten, de tog slut till sist!
Gosskörskonsert
Den sista gosskörskonserten för dessa pojkar.
Gosskörskonsert
Det var otroligt fint, jag och Elin fick tårar i ögonen. En trevlig söndag var det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar