Hattdag!

Photobucket
Jag såg ut så här idag. Hatt köpt från Monki förra våren. Skrev idag någon timme om inte mer. Det var världens mest kassa väder ute när jag och en grupp försökte tjäna in pengar till Operation Dagsverke genom att sjunga på stan. Gav upp och fikade med Jonatan, kom hem, åt mellanmål som bestod av 3 jordgubbar, tunnbrödssmörgås, en kanelbulle och varm choklad.

Apropå ingenting, jag är allergisk mot något i mitt rum. Antingen är det damm, pollen, mitt duntäcke eller någon krukväxt. Det bidrar till att jag har gått runt i över en månad med en torr hals, öm näsa och nysningar som kommer när man minst annar det. Sedan vaknar jag ofta på natten av min näsa rinner, nej, det är inte trevligt.

Jag gillar att gå runt i hatt men det är mindre bra att jag inte kan ha mina lila urbanears-hörlurar på. Nu ska jag göra lite saker, typ skriva, plugga lite och lyssna på musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar