The Riddlers + avslutning

Det har varit en lång vecka med besök från USA, nämligen The Riddlers (manskör) från Avon Old Farms School. Klippet ovan är en sång som de tillsammans med killarna från vår klass (8b) och klass 8a framförde i Aulan. Lyssna igenom hela klippet, det är hur charmigt som helst!
I alla fall har vi varit med dem hela veckan och gjort massor av olika saker, sjungit, haft picknick, grillat, skrattat, badat och massa annat. Men nu har de rest från Stockholm och är vidare till Tallinn så därför blev det ett farväl idag samt skolavslutning.

Skolavslutningen var otroligt vackert, jag tror inte att Adolf Fredriks Kyrka har haft vackrare klang innan. Jag skulle kunna smöra väldigt mycket nu men det räcker med att säga att det var mycket fint. Jag ryste till när vi sjöng Sommarpsalmen och sen hade vi sommarlov. Eller rättare sagt, vi har sommarlov. Det är mycket att se fram emot i sommar - och i höst också för den delen. Jag har lovat mig själv att ta väl vara om mitt sista år på AF.

Nu lämnar jag er för snart ska jag ut i sommarvärmen, jag ska äta sushi och sedan ha filmkväll. I morgon är jag bjuden på grillfest och det ser jag mycket fram emot.
Glad sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar