är inte precis hemma!

Har nog glömt att berätta att jag sitter i en fåtölj i Budapest just nu. Det är mycket julstämning och det är väldigt mysigt. Igår åkte jag med plan hit på självaste skolavslutningen så jag missade att få veta mina betyg och säga hejdå till vissa personer, men det fixar sig. Får hem betygen på posten. Jag tror dock att det blir inga bilder som laddas upp för jag skriver från familjens iPad som inte har så stort bildförråd.
Får leva på att skriva ner allt som händer och när jag kommer hem kommer en hederlig bildbomb, det är väl trevligt? :)
I övermorgon är det julafton och jag ser fram emot det, många har undrat vad jag önskar mig och det där är så svårt i år. Egentligen önskar jag mig inget riktigt speciellt, kanske lite smink, några dvd:er och så men inte så mycket mer, utan jag ser fram emot överraskningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar