sista riktiga fredagen för det här året.


Igår var det fredag, sista riktiga skoldagen, vilket var ganska skönt. Slut med allt skolarbete för år 2010! Nu har jag bara kvar att fixa julklappar.
Det är förresten jag på bilden, med uppsatt hår. Elin tog bilden med sin iPhone medan vi pratade och jag virkade, vi sitter alltid i det stora fönstret och umgås. Det är så harmoniskt att sitta och prata med en sådan bra vän och titta ut genom fönstret och se världen röra sig utanför. Gårdagen var fylld med snö, så det kändes extra mysigt att titta ut, ändå fast jag inte gillar vinter.
Apropå hår så klippte jag mig sen på kvällen och jag är supernöjd! Nu kan jag sätta upp håret men det behövs inte för jag kan låta mitt hår vara. Orsaken varför jag hade mitt hår uppsatt så mycket är för att med utsläppt så såg mitt hår ut som en trasmatta. Det hade ingen volym eller liv alls, men nu har mitt hår det och det känns så skönt! Aja, slutpratat om hår.
Ha en trevlig lördag! :)

(någon som undrar vad jag har på mig: cardigan & kjol från H&M, halsband från en retrobutik på söder, linne & strumpbyxor har jag fått av min mamma och skor som nästan inte syns är från Nilson.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar