Gårdagens Suede

Det är så magiskt. Jag kan verkligen inte släppa det och mina kompisar i skolan idag höll på att bli galna på mig!

Först så åkte jag och mamma halv sju och då var det trubbel i busstrafiken för bussen hade kört på en taxi (alltså typiskt?) men så kom vi fram halv åtta och jag trodde att jag sulle hamna längst bak men jag hamna ANDRA RADEN! Så kom förbandet klockan åtta, Molotov Jive och ingen var pepp över det haha. Alla stod som pinnar, tycker nästan synd om dem. Men i alla fall så tog det typ 20 MINUTER tills scenarbetarna fixade scenen och när man minst anade kom Suede-gänget in och körde låten This Hollywood Life och så fortsatte det. Det var så underbart och jag vet inte hur många gånger jag fick ögonkontakt med Brett Anderson men åh det var så fantastiskt. Jag dansa, sjöng och hade kul och vid låten By The Sea kom Brett ner till närheten av publiken där jag stod och alla knuffade bakifrån så jag hamna nästan längst fram och fick tag i Bretts hand och armar och stod ansikte mot ansikte mindre än en meter. Säger bara herregud!

Sen gick allt så fort. Det var plötsligt slut och jag och mamma kom hem sent och jag sov sött och idag har jag bara varit jobbig och tjatig i skolan för jag kan inte sluta prata om det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar