Igår julpyntade jag och min mor och det ser nästan ut som förra året:
Christmas
Christmas
Sen i söndags har jag varit sjuk. Missat jäääääätte mycket i skolan och så, men det spelar ingen roll. Får väl ta igen det nästa helg eller något. I alla fall, har inte kunnat prata ordentligt i ett par dagar för att det bränner i halsen och har kommunicerat genom teckenspråk. Har haft feber också (och nej, det hjälper inte att slänga i sig en alvedon, ta en tjock halsduk om halsen och dra sig till skolan)
Nu är jag frisk i alla fall. Det är bästa dagen någonsin idag. För idag...
...trumvirrvel...
ÄR DET DEN FÖRSTA DECEMBER!
Det betyder mycket, bland annat att ikväll så ska jag på konserten och se/lyssna på SUEDE. Minns ni vad jag skrev i somras? Äntligen säger jag bara, har väntat i över fyra månader eller vad det än nu är.
1:a december =
  • öppna chokladkalender, mums med choklad :)
  • 5 dagar kvar tills Elin fyller år!
  • lucia i globen om 11 dagar, yay!
  • åker till ungern om tre veckor/20 dagar!
  • julafton om 23 dagar (okej känner mig bara liiiite pressad men det fixar sig alltid)
Ha det så bäst alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar