Jag tänker inte skriva på engelska längre på den här bloggen. Det förstör allt, jag kan inte uttrycka mina ord ordentligt och det känns fel. Jag älskar att skriva på svenska, det kan inte bli mer jag om jag inte skriver på svenska. Om någon verkligen vill läsa något på engelska från mig är ni välkomna till min tumblr!

Okej, låt oss lämna det här ämnet och gå vidare till att jag tittade på K Special på tv:n igår om fotografen David Bailey. Hela avsnittet finns här. Jag själv kunde inte låta bli att göra några screencaps och sätta ihop i photoshop.
Photobucket
Bailey & Warhol.
Photobucket
Bailey & Visconti
Photobucket
Bailey arbetar för fullt.
Photobucket
Jag hade ingen aning om att Catherine Deneveuve har varit gift med Bailey.
Photobucket
Jag försökte också få upp dessa på facebook, men facebook gillar inte längden på dessa foton, vissa av dem har mer än 1000 pixlar. Jag förstod det i efterhand, men jag kunde inte låta bli få små utbrott innan jag förstod.

4 kommentarer:

  1. Hahah "nej jag ser ut som en Diorklänning" bästa jag hört!

    SvaraRadera
  2. Jo precis, hur underbart som helst! :D

    SvaraRadera
  3. Hej. Jag har läst lite smått här i din blogg och måste säga att den är väldigt fin, personlig på ett bra vis. Kanske första gången jag läser en blogg av någon i din ålder, som kan få mig att minnas lite hur det var när jag var i din ålder. Och det är fint.

    SvaraRadera
  4. Tack, vad snällt.
    Nu blev jag väldigt lycklig!

    SvaraRadera