Grattis till mitt bloggskrivande som jag har haft i två år. Det är en solig onsdag idag så jag är på superhumör och jag har haft en väldigt bra dag. Nu kör vi!
Min första blogg som jag hade är för nuvarande låst så bara jag kan läsa det, men jag är snäll och ska visa några få utvalda inlägg.

Photobucket
Första inlägget såg ut såhär.

Photobucket
Hade lite problem med att hålla igång massor av saker. Jag har fortfarande kvar min bilddagbok, fast den är bara öppen för mina vänner. Tror jag har haft bilddagbok sen jag började på AF. Ja, för övrigt skriver jag dagbok fortfarande.

Photobucket
Önskelista.

Photobucket
Den här var jag och jag är fortfarande - väldigt nöjd med. Det var en enkel klottergrej på en klänning som jag ritade direkt i datorn. Enkla saker brukar alltid funka bra.

Photobucket
Många Gwen Stefani-relaterade inlägg. Skor, kläder och stil.


Våren 2009 virkade jag min första amigurumi. En katt, fast den påminner mig om en vit björn.
Photobucket
Mysiga sommarinlägg från 2009.

PhotobucketPhotobucket
Ehum, vissa dagar i Ungern posade jag framför kameran väldigt glamoröst. Notera mitt hår. Fotade meningslösa blommor, men blommor är sommar för mig - så jag ser det nu mer som en charmig sak. Aja, flummigt värre.

Photobucket
En gång till lekte jag smått med kameran med en prickig klänning på mig i ett rutigt kök.
I något inlägg visar jag ungersk sextiotalsmusik. Jag fullkomligt älskar hennes örhängen. Ge mig!

Videoklipp från när jag och Sebbe var på Djurgården i september 2009.
Photobucket
Facebookinlägg som jag hade i min blogg. Använder samma profilbild nu också, haha.

Photobucket
Saker jag tyckte och fortfarande tycker om.
Photobucket
En bild från min födelsedag. En trött Jill klockan halv sju på morgonen fyller 13.
Photobucket
Photobucket
Sen kom hösten. Jag började sjuan.
Photobucket
Jag och Karin klottrade och skickade hemliga små texter till varann på lektionerna i början av sjuan. Tydligen var det så hemligt att jag har suddat ut en del av texten på bilden.
Photobucket
Suede-relaterat inlägg innan jul.

Photobucket
Början av 2010 bytte jag bloggportal till Wordpress.
Det får bli tvådelat arkiv för det är så mycket jag vill visa. Del två kommer säkert snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar