Varför skriver jag en blogg?
Det är så otroligt bra med att ha en blogg, jag blir bättre i skrivandet, jag kan titta tillbaka vad jag har gjort och minnas, jag blir inspirerad och jag älskar att bjuda på mig själv i det lilla jag visar av min vardag i min blogg.

Det mycket jag ångrar också, många stav- och slarvfel som jag har missat och skäms väldigt lätt över. Inlägg som jag gärna vill radera och kasta, foton som jag tycker är meningslösa och är bara i vägen.
Men jag behåller det, för jag älskar att titta tillbaka i det jag har skrivit.
Halvflummiga blogginlägg av en osäker Jill som tolvåring från våren 2009.

Jag har hundratals bloggar ute i internetgalaxen, jag har prövat mig fram i olika bloggportaler och skrivit ett och annat okänt inlägg här och var.
I morgon har jag bloggat regelbundet två år.
Då ska jag visa mitt arkiv, ta några favoriter och minnas en gång till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar