Nu är sommarkanten här och våren är borta med vinden

picnic at Djurgården
Picknick på Djurgården för en månad sen.
Snart blir det långhelg och åh vad jag längtar. Det är fyllt med olika program och roligheter, här kommer vad som ska göras de närmsta dagarna:
  • På torsdag blir det världens varmaste dag (enligt min iPod i alla fall) och ska spendera dagen med Jonatan. Vi ska se Nausciäa och äta glass!
  • Världens bästa picknick blir det på fredag, det har jag Elin bestämt så vi har bjudit in massor av folk, får hoppas att minst hälften av alla kommer. Vi ska ta över gräsplanen och skratta högst i hela parken. Dricka läsk och äta choklad.
  • Det kommer amerikanare hit på lördag. Vi ska ta hand om dem i sex dagar, vi ska visa Stockholms bästa sidor samt sjunga kör tillsammans. Roligt som sjutton blir det!
Här kommer blandade bilder som gör mig glad:
the best hair ever
Jonatans fluffiga hår. <3
Lukas & I
Lukas och jag är något flummiga. Ehum, haha inte världens bästa bilder måste jag erkänna.

1 kommentar:

  1. Somrigt med picknick! Det måste jag också planera in snart. En av sommarens bästa saker, helt klart.

    SvaraRadera