Världens bästa picknick!

världens bästa picknick!
vattenkrig!
Igår hade vi världens bästa picknick i Humlegården. Innan avslutningen i skolan hade jag och Elin planerat världens bästa picknick, vi hade bjudit många många många trevliga personer. Sedan var vi endast sex personer, men det spelade ingen roll, vi hade det superkul!
Alma är så söt!
Alma trixar.
Bland annat var Alma där...
Jonatan är teknisk.
...och Jonatan, (som agerade tekniker.)
Elin är vacker
...Elin, som hade med sig gitarren.
Martin stylar!
Martin kom också, med sin longboard!
Edith skriver brev
Även Edith var med. Hon var mest lugn av oss alla, vi andra var ganska studsiga och flummiga, haha!
luftbubblor!
Här är jag. Jag köpte såpbubblor som doftade fejkchoklad. Alla ville blåsa såpbubblor såklart.
Edith och Elin
Edith och Elin.
mums, god mat.
Vi bara åt och åt. Tre av oss hade bakat och det blev överflöd av mat. Men sjukt gott var det!
Almas äppelcider var poppis
Almas äppelcider var poppis.
Alma spelar gitarr
Sedan ville alla spela gitarr, Alma var först!
Edith vill också spela
Sedan ville Edith också, hon var mycket lycklig!
Elin lär mig gitarrackord.
Elin fick lära mig två ackord.
Jag och Elin spelar gitarr
Det gick sådär...
vattenkrig!
Plötsligt blev det vattenkrig!
tjusigt.
Sedan blev det lugnt. Martin blev mycket tjusig i min solhatt.
kram <3
puss!
<3
<3
Alma är söt som bara den!
Alma är så sjukt vacker!
Alma prövar longboarden
Innan vi gick hem efter att ha varit i parken över fyra timmar prövade vi Martins longboard.
luftballong
När jag kom hem flög det en luftballong. Sommar är bäst! Önskar att det varade för evigt.

1 kommentar: