Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jag skulle väl kunna säga att det är tur att min familj är hemma på sportlovet. Igår kväll anlände Pluto, världens finaste guldfisk. Han ska bo hos oss en vecka, se fram emot fiskveckan!
Det bästa med Pluto är att han håller hemlisar, håller sällskap och ger mycket kärlek.
Photobucket
I dag har jag för övrigt bakat hallonscones till frukost. Receptet kom jag själv på, det blev mycket goda men otroligt fula, typ gråa som stenar, haha! Jag tyckte de inte var värda på bild, de passar bättre i min mage.
Hm, hela min förmiddag bakade jag.

På eftermiddagen gick jag till Fotografiska för att titta på utsällningen av Sarah Moon. Det var väldigt spännande, absolut värt att gå dit. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om utställningen, den var intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar